Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność, co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:
Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Skyvan Service Piotr Wojciech Jafernik sp. k.
ul. Łanowa 12
97-300 Piotrków Trybunalski

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Skyvan Service Piotr Wojciech Jafernik sp. k.
ul. Łanowa 12
97-300 Piotrków Trybunalski


Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Poprzednie Następne
Zamknij
Test Caption
Test Description goes like this
0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróc do sklepu